Toimitus- ja maksuehdot

Verkkokaupan toimitus- ja maksuehdot

Verkkokaupan tuotteita myy Pia Feinik 2538130-5. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Manner-Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Mikäli et löydä etsimääsi tuotetta tai jokin askarruttaa mieltäsi, otathan yhteyttä meihin. Asiakaspalvelumme auttaa joko sähköpostilla pia.feinik@gmail.com tai puhelimitse arkisin PUHELINNUMERO

Tilaaminen

Tuotteet tilataan osoitteesta KAUPAN DOMAIN ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • tilausnumeron

Voit myös rekisteröityä asiakkaaksi, jolloin pääset helposti tarkastelemaan tilauksiasi ja järjestelmä muistaa aikaisemmin antamasi tietosi.

Maksutavat

Maksu pankkipainikkeilla

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Välitämme maksusi verkkokauppiaalle.

Maksut luottokorteilla

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut.

Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

Maksu laskulla

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto ja Mash (ent. Euroloan). Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Toimitustapa ja toimituskulut

Emme peri toimituskuluja.

Matkahuolto

  • Paketti toimitetaan lähimpään matkahuollon palvelupisteeseen

Tuotereklamaatiot

Tilauksen mukana toimitetaan tilausvahvistus. Tämä toimii kuittina ja takuutodistuksena. Mahdollisissa tuotereklamaatioissa tulee olla yhteydessä YRITYKSEN NIMI asiakaspalveluun. Tuotereklamaatiot käsitellään tapauskohtaisesti.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Palautuksessa käytetään samaa kuljetusliikettä, kuin tilauksessa.

Palautuksissa käytämme maksunvälittäjä Checkoutin palautustoimintoa.

Palautusohjeet

Ennen palautuksen tekemistä ole yhteydessä myyjään.

Matkahuolto

Palautettava tuote toimitetaan lähimpään Matkahuollon toimipisteeseen käyttäen alkuperäistä pakkausta

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

HUOM! Kuluttaja vastaa siitä, että paketti on pakattu asianmukaisesti niin, että se säilyy alkuperäisessä kunnossa vahingoittumattomana.

Noutamattomat paketit

Jos asiakas ei nouda pakettiaan 14 päivän kuluessa, paketti lähetetään takaisin Pia Feinikille. Noutamattomista paketeista perimme ?? euron suuruisen maksun. Maksu koostuu toimitus-, uudelleenvarastointi ja muiden kulujen todellisista kustannuksista.

Summa vähennetään asiakkaalle suoritettavasta maksunpalautuksesta. Jos et halua tilaamiasi tuotteita, kannattaa paketti siis kuitenkin noutaa noutopisteestä ja palauttaa se tämän jälkeen palautusohjeiden mukaisesti. Näin vältyt maksamasta ?? euron kulun.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi sähköpostitse: pia.feinik@gmail.com

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusliikkeelle.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Pia Feinik käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.